Pekingi útinapló

Fotóblogom

Nincs megjeleníthető elem

Kínai hírek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Ádám (5) Ali (9) András (1) C2班 (1) Chalar (2) első napok (5) Endre (2) érkezés (2) Erna (8) Flavio (3) Gömbi (13) Honvágy (5) indulás (2) Jin (2) kaja (8) Karácsony (1) kínaiak (1) kirándulás (1) Kristóf (1) kultursokk (4) Laura (7) Mári (8) net (1) Paula (2) poén (1) repülőút (2) Sarah (4) szokások (1) szubjektív (3) Un (1) utazás előtt (1) Viki (4) Zsuzsi (7) (1) (1) Címkefelhő

2012.10.23. 18:13 亚夫

Fotók

Mindenkit megnyugtatok: túléltem a 2 napos 车耳营-i kirándulást. Szerencsére volt időm ott picit gondolkodni, így most újult erővel veszem fel a történet fonalát!

Első radikális változtatás: Van egy kisebb fotóblog. Sokkal könnyebb kezelni, így gyorsabban frissíthető.Ott viszont csak fényképek vannak, pár darab, épp valami téma körül. Ha bármivel kapcsolatban kérdés merül fel, ott is van egy erre szolgáló gomb, és itt is lehet persze, :)

Szóval: oneyearinbeijing.tumblr.com

Be is ágyaztam a blogba, jobb oldalt található. 

Nem vesztem el, csak kicsit el voltam/vagyok havazódva! Mondjuk azt, hogy javulnak a dolgok :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pekingfelettazeg.blog.hu/api/trackback/id/tr674864914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása